Cirrusnet 2018 All rights reserved.

Aplicatie de pontaj online

Ce este PontajOK?

PontajOK a fost lansat ca o aplicatie simpla de pontaj ce inregistreaza inceperea si finalizarea timpului de lucru pentru fiecare angajat, pentru conformitate cu ultimele modificari din Codul muncii. Ulterior a fost dezvoltat si extins la un instrument de control si analiza care te ajuta sa evaluezi si sa gestionezi cat mai bine timpul angajatilor si task-urile aferente fiecarui proiect.

  

Rapoartele generate cu PontajOK te ajuta sa raspunzi la intrebari de tipul:

-        Cine lucrează acum? Cine este în concediu?

-        La ce lucreaza acum angajatii mei?

-        Câte ore a lucrat fiecare?

-        De unde lucreaza? home office/sediu/client

-        Ce taskuri are fiecare si in ce proiecte este implicat?

 

La final de luna ai suficiente informatii pentru a evalua activitatile care influenteaza veniturile firmei.

-        Care a fost prezenta lunara a angajatilor;

-        Cate ore se aloca pe anumite proiecte;

-        Cate ore speciale s-au lucrat (suplimentare, de noapte, on call etc.);

 

Ai de asemenea acces la metrici si statistici care te vor ajuta sa tragi cateva concluzii in legatura cu comportamentul angajatilor la locul de munca:

-        Stiu acestia sa isi prioritizeze taskurile?

-        Au prea multe taskuri?

-        Acorda prea mult timp taskurilor simple?

-        Rateaza deadline-uri?

-        Petrec prea mult timp in sedinte in loc sa petreaca timp cu subordonatii?

-        Aloca timp pentru a se pune la curent cu noutatile din domeniu si pentru a fi la zi cu schimbarile care pot interveni?

 

Investiția de timp

 

Un angajat are nevoie de maxim 5 minute pe zi alocate aplicatiei. Aceasta poate fi accesata de pe web, smartphone, sau poate fi activata printr-un sms.


Exista 3 tipuri de utilizatori: administrator, supervizor, angajat.


⦁    Administratorul companiei va avea acces la toate functionalitatile aplicatiei, va putea gestiona utilizatorii asociati companiei sale, va vedea pontajele tuturor angajatilor si va putea extrage rapoarte pentru fiecare utilizator. 

⦁    Supervizorul va avea in subordine diferiti angajati, atat alti utilizatori cu rol de supervizori cat si utilizatori cu rol de angajat. El va putea vedea doar activitatile utilizatorilor pentru care are rol de supervizor. 

⦁    Utilizatorii cu rol de angajat vor avea acces numai la pagina de activitate proprie si concedii.

Aplicația ofera posibilitatea ca un utilizator sa fie angajat la mai multe companii, identificarea utilizatorilor facandu-se pe baza de CNP. In acest fel un utilizator poate avea roluri diferite la companii diferite.